דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד יוצרים עסקים מצליחים 

מאת    [ 02/08/2013 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 1863 פעמים ]

מומחיות, מקצועניות, התמחות, מביאה לקוחות.

מדוע כוכבי הראליטי בתחומים השונים נתפסים כמומחים?

הם הרי לא מומחים, מי שמומחה זה הכותבים, התסריטאים, המידע העומד לרשות המפיקים וכותבי הטקסט. אז איך זה שבכול זאת כמה מכוכבי הראליטי רק בחתימת ידם מצליחים לגרוף הון בזכות יצירת ה"IMAGE" אצל הלקוח הפוטנציאלי.

 כמי שנותן ייעוץ עסקי אני מבין עד כמה אנשים צמאים ליידע, לכלים, ליכולת לבצע מהלכים אשר ייטיבו עמו, במקרה הזה אני לא מתכוון דווקא ל ייעוץ עסקי אלא בכלל לחיים בכלל הן בלימודים, הן בלקחת את המשכנתא הנכונה, הן בהתנהגות הנכונה בינו לבינה, הן בתחום הזיווג, יועץ הנישואים, מאמן הכושר, ועוד המון התמחויות כאלה ואחרות.

 כ יועץ עסקי אני נתקל עם הרבה מאד אנשים אשר מתחברים למומחיות או לניסיון של האחר, בכוונה חיברתי מומחיות וניסיון ואני אסביר, עורך דין אשר גמר את מסלול הלימודים והתמחה בתחום מסוים הוא כרגע מומחה בתחום שהתמחה בו, אבל זה לא די! מעכשיו הוא צריך לצבור את הניסיון שיהפוך אותו למומחה בעל ניסיון, מומחה בתחום הפלילים, הליטיגציה, התעבורה, דיני עבודה וכך הלאה אותו דבר לגבי רפואה יש את הלימודים ההתמחות והניסיון. חיבור כזה הוא מה שהופך מומחה למומחה והוא מה שמקנה למומחה להיות אוטוריטה בתחום.

כמי שנותן ייעוץ אסטרטגי כמה פעמים ביום אנו שומעים אני מנסה לקבוע תור אצל המומחה הזה, או המומחה הזה, או בעל השם הזה, ואנשים פשוט מחפשים את המומחים בשביל להגיע אליהם ולשמוע את עצתם, עצה שממלאת יפה את כיסו של המומחה ובצדק.

 אני לא אומר כי כוכב רייאלטי הוא מומחה בצדק, ההפך, הוא מומחה לשם מראית עיין, אבל יש מומחים במגוון רחב מאד של תחומים אשר אינם צריכים להתאמץ בכדי שלקוחות יגיעו עליהם.

 מומחיות יוצרת בידול, מומחיות יוצרת מותג, אנשים מחפשים בנרות "מנהיג" "גורו" שממנו יוכלו ללמוד או להירפא אן להצליח במשפט או להצליח בחיי העסקים כפי שכוונו ע"י מומחה בתחום הייעוץ העסקי או מ יועץ עסקי.

יותר מז כמומחה אתה זה שכובע את עלות השכר שלך, ואף אחד לא קובע אותו עבורך, כמומחה הכוח הוא בידיים שלך אכן אם אתה מספק את הסחורה.

 אפשר לפגוש מומחים כאלה בכול שלב מהחיים שלנו מ-מומחה לגידול ילדים ועד מומחה להישארות בחיי נישואים, רק חשוב שהראליטי לא יבלבל ויכתיר מומחים רק בגלל היותם מהעבר השני של מסף הטלוויזיה.  

 בכדי להיות מומחה בתחום שלך אתה צריך להגיד את זה, צריכים לדעת הזה, הלקוחות וגם אתה.

דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב